2ο Δοκιμαστικό μάθημα γνωριμίας για το ΠΑΙΔΙΚΟ και ΕΦΗΒΙΚΟ τμήμα.
ΣΑΒΒΑΤΟ 16/10
ΠΑΙΔΙΚΟ (5-11) 11:45-13:00
ΕΦΗΒΙΚΟ (12-17) 13:30-15:00
Στο
OMNIA εργαστήρι θεάτρου κάθε Σάββατο πρωταγωνιστές της σκηνής είναι τα παιδιά και οι
έφηβοι!Ελάτε να εξερευνήσουμε μαζί νέους τρόπους έκφρασης και να
δημιουργήσουμε κόσμους μαγικούς με αγάπη και σεβασμό στην ατομικότητα
και την ομαδικότητα.
Θέατρο για παιδιά 5-11
Οι μέθοδοι οι οποίες χρησιμοποιούνται στο μάθημα είναι το θεατρικό παιχνίδι, η παραμυθιακή αφήγηση, το εκπαιδευτικό δράμα και η δραματοποίηση. Με την βοήθεια αισθητηριακών ασκήσεων, ασκήσεων παρατηρητικότητας, φωνής, αναπνοής, κίνησης και μέσα από αυτοσχεδιασμούς, παντομίμα και παιχνίδια ρόλων, τα παιδιά κατορθώνουν τόσο να κατανοήσουν τον εαυτό τους, όσο και τους άλλους , αλλά και τον γύρω χώρο. Στόχος είναι η σωματική έκφραση, η επαφή με το συναίσθημα, η καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της φαντασίας, καθώς και των κοινωνικών δεξιοτήτων. Τα παιδιά μαθαίνουν να επικοινωνούν, να συνεργάζονται και να σχεδιάζουν την δική τους παράσταση με βιωματικό τρόπο και φυσικά, πάνω από όλα, μέσα από το παιχνίδι.
Οι μέθοδοι οι οποίες χρησιμοποιούνται στο μάθημα είναι το θεατρικό παιχνίδι, η παραμυθιακή αφήγηση, το εκπαιδευτικό δράμα και η δραματοποίηση. Με την βοήθεια αισθητηριακών ασκήσεων, ασκήσεων παρατηρητικότητας, φωνής, αναπνοής, κίνησης και μέσα από αυτοσχεδιασμούς, παντομίμα και παιχνίδια ρόλων, τα παιδιά κατορθώνουν τόσο να κατανοήσουν τον εαυτό τους, όσο και τους άλλους , αλλά και τον γύρω χώρο. Στόχος είναι η σωματική έκφραση, η επαφή με το συναίσθημα, η καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της φαντασίας, καθώς και των κοινωνικών δεξιοτήτων. Τα παιδιά μαθαίνουν να επικοινωνούν, να συνεργάζονται και να σχεδιάζουν την δική τους παράσταση με βιωματικό τρόπο και φυσικά, πάνω από όλα, μέσα από το παιχνίδι.
Θέατρο για εφήβους 12-17
Στο τμήμα θεάτρου για εφήβους θα διερευνήσουμε ποιότητες κίνησης και έκφρασης μέσα από αυτοσχεδιασμούς και κινησιολογικές/διαδραστικές ασκήσεις που σκοπό έχουν να προάγουν την εκφραστικότητα, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα. Ο λόγος επίσης θα καταλάβει σημαντικό κομμάτι του μαθήματος μέσα από δράσεις και δια-δράσεις, συνθήκες και συναισθήματα, με αφορμή λογοτεχνικά και θεατρικά κείμενα. Τα παιδιά θα έρθουν επίσης σε επαφή με το δημιουργικό κομμάτι της γραφής δικών τους κειμένων πάνω σε θεματικές που θα μας απασχολήσουν.
Στο τμήμα θεάτρου για εφήβους θα διερευνήσουμε ποιότητες κίνησης και έκφρασης μέσα από αυτοσχεδιασμούς και κινησιολογικές/διαδραστικές ασκήσεις που σκοπό έχουν να προάγουν την εκφραστικότητα, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα. Ο λόγος επίσης θα καταλάβει σημαντικό κομμάτι του μαθήματος μέσα από δράσεις και δια-δράσεις, συνθήκες και συναισθήματα, με αφορμή λογοτεχνικά και θεατρικά κείμενα. Τα παιδιά θα έρθουν επίσης σε επαφή με το δημιουργικό κομμάτι της γραφής δικών τους κειμένων πάνω σε θεματικές που θα μας απασχολήσουν.
Διδασκαλία/Εμψύχωση: Ελεονώρα Αϊβαζίδου, Κορνηλία Προκοπίου
Βιογραφικό Ελεονώρα Αϊβαζίδου Απόφοιτος
της δραματικής σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. Με σπουδές κλασικής κιθάρας στο
Ωδείο Βορείου Ελλάδος . Εργάζεται ως ηθοποιός από το 1999. Διετέλεσε
μέλος του θεάτρου τέχνης Ακτίς Αελίου (2000-2009). Συνεργάστηκε σε
θεατρικές παραγωγές με το Κ.Θ.Β.Ε., με το θέατρο τέχνης Ακτίς Αελίου, με
το Μικρό Θέατρο, το Κρουστόφωνο κ.α. και με τους σκηνοθέτες Γ. Ρήγα, Θ.
Μουμουλίδη, Γ. Εμμανουήλ, Ν. Σακαλίδη, Ε. Δημητροπούλου, Ε. Δημοπούλου
κ.α. Ενδεικτικές παραστάσεις: « Ο Φάτσερ στις πόλεις» του Μπ. Μπρέχτ ,
«Ο κατα φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου, «η Μεταμόρφωση» του Φ. Κάφκα ,
«Υμπύ Τύραννος» των Α. Ζαρρύ και Π. Μάρκαρη , «Ξαφνικά πέρσι το
καλοκαίρι» του Τ. Ουίλιαμς , «Διαδικασίες Διακανονισμού Διαφορών» του Δ.
Δημητριάδη ,«Μακμπέθ» του Ου. Σαίξπηρ , «Η τριλογία της Μήδειας» του Χ.
Μύλλερ , «Κεκλεισμένων των Θυρών» του Ζ. Π. Σάρτρ. Έχει σκηνοθετήσει τη
μουσικοθεατρική παράσταση «Γρανάδα» και το θεατρικό έργο της Reza de
Wet «Το Μαύρο Νερό», του οποίου έχει κάνει και τη μετάφραση.
Παρακολούθησε σεμινάρια υποκριτικής, κινησιολογίας, μουσικής και φωνητικής με τους: Σ. Σακκά, Ν. Ζούκα, Λ. Αγγουριδάκη, Φ. Μ. Λάζαρη, Σ. Μαυραγάνη, Π. Μιχαηλίδη, Sai Kijima, Θ. Τερζόπουλο κ.α.
Διδάσκει υποκριτική, αυτοσχεδιασμό, φωνητική και θεατρικό τραγούδι από το 2000 σε θεατρικά εργαστήρια και δραματικές σχολές.
Έχει συνθέσει μουσική και τραγούδια για παραστάσεις και έχει μελοποιήσει ποιήματα των Κ. Καρυωτάκη, E. A. Poe, Dylan Thomas. Μέρος του μουσικού της έργου παρουσιάστηκε με τη μορφή μουσικής παράστασης με τίτλο «Ερωτόνειρο» και με την παράσταση “A dream within a dream”. Από το 2019 έχει το μουσικό σχήμα Eleonora Soreitis poetic quartet με δικές της συνθέσεις και τραγούδια.
Είναι ιδρυτικό μέλος του Eclipses group theater και ιδιοκτήτρια του εργαστηρίου θεάτρου OMNIA.
Παρακολούθησε σεμινάρια υποκριτικής, κινησιολογίας, μουσικής και φωνητικής με τους: Σ. Σακκά, Ν. Ζούκα, Λ. Αγγουριδάκη, Φ. Μ. Λάζαρη, Σ. Μαυραγάνη, Π. Μιχαηλίδη, Sai Kijima, Θ. Τερζόπουλο κ.α.
Διδάσκει υποκριτική, αυτοσχεδιασμό, φωνητική και θεατρικό τραγούδι από το 2000 σε θεατρικά εργαστήρια και δραματικές σχολές.
Έχει συνθέσει μουσική και τραγούδια για παραστάσεις και έχει μελοποιήσει ποιήματα των Κ. Καρυωτάκη, E. A. Poe, Dylan Thomas. Μέρος του μουσικού της έργου παρουσιάστηκε με τη μορφή μουσικής παράστασης με τίτλο «Ερωτόνειρο» και με την παράσταση “A dream within a dream”. Από το 2019 έχει το μουσικό σχήμα Eleonora Soreitis poetic quartet με δικές της συνθέσεις και τραγούδια.
Είναι ιδρυτικό μέλος του Eclipses group theater και ιδιοκτήτρια του εργαστηρίου θεάτρου OMNIA.
#θεατρο_για_παιδια #θεατρο_για_εφηβους #θεατρικο_παιχνιδι #εφηβικό_θεατρο #παιδικο_θεατρο #θεατρικο_εργαστηρι_για_παιδια #θεατρικό_εργαστηρι_για_εφηβους #θεατρικο_εργαστηρι_ΟΜΝΙΑ #ΟΜΝΙΑ_εργαστηρι_θεατρου #θεατρο_θεσσαλονικη
Πληροφορίες/Εγγραφές:
Αμύντα 7 (πλησίον Ρωμαικής αγοράς)
6997 165761
omniatheater@gmail.com
https://omniatheater.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Omniatheater18/
Αμύντα 7 (πλησίον Ρωμαικής αγοράς)
6997 165761
omniatheater@gmail.com
https://omniatheater.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Omniatheater18/
No comments:
Post a Comment