Μαθήματα εργαστηρίου
Υποκριτική
Υποκριτική
Πώς
προσεγγίζω ένα κείμενο ποιητικό ή θεατρικό; Ποια είναι η αφετηρία μου και ποιος
ο στόχος; Τι παρεμβάλλεται ενδιάμεσα; Εγώ δημιουργώ το ρόλο ή ο ρόλος με καλεί
να τον υποδυθώ; Η μήπως η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα; Τις απαντήσεις θα τις
ανακαλύψουμε μαζί στο μάθημα, στο ταξίδι.
Αυτοσχεδιασμός
Βασικές
αρχές του αυτοσχεδιασμού. Πώς μιμούμαι και αναπαράγω μια κατάσταση της
καθημερινότητας με μόνο εργαλείο το σώμα μου; (Παντομίμα) Πώς εκφράζω άλλες έννοιες όπως νερό, φωτιά, νίκη,
εγκλεισμός ή συναισθήματα όπως λύπη,
οργή, χαρά; Ένας δρόμος εξερεύνησης και
εμβάθυνσης στις βασικές λειτουργίες των εργαλείων του σκηνικού σώματος. Ένας δρόμος που ξεκινάει από μέσα και οδηγεί προς
τα έξω, προς την έκφραση, την επικοινωνία, τη δημιουργία…
Κινησιολογία
Εξερευνούμε
τα μονοπάτια της κίνησης και της
ακινησίας. Ένα σώμα μη
αποσπασματικό, ένα σώμα σε ολότητα, σε σύνδεση με τον εαυτό του, ικανό να
υπάρξει επί σκηνής, ζωντανό κύτταρο, ανοιχτός πομπός και δέκτης. Ένα
δοχείο τόσο γεμάτο και συγχρόνως τόσο άδειο έτοιμο να δεχτεί, να απορροφήσει,
να μεταλλαχτεί, να εκπέμψει, να
επικοινωνήσει, να συν-κινήσει και να δημιουργήσει. Αυτοέλεγχος, πειθαρχία,
συγκέντρωση, σωστός χειρισμός των εκφραστικών μέσων μας. Μέσα από
ασκήσεις χαλάρωσης, ενδυνάμωσης,
ισορροπίας, δόμησης και αποδόμησης. Ρυθμοί, ταχύτητες, ποιότητες θα μας
απασχολήσουν.
Ορθοφωνία
Η
ορθή χρήση του φωνητικού οργάνου. Μέσα από την αναπνοή, την άρθρωση και την
τοποθέτηση της φωνής. Ασκήσεις αναπνοής που ενεργοποιούν και ενδυναμώνουν το
διάφραγμα. Εργασία πάνω στην καθαρή και σαφή εκφορά των φθόγγων και των
φωνημάτων. Εξερεύνηση των ηχείων στο σώμα και τις διαφορετικές ποιότητες ήχου
που μπορούν να παραχθούν. Παιχνίδι με τα ηχοχρώματα και τα σημεία πρόσκρουσης
του εκπνεόμενου αέρα.
Θεατρικό τραγούδι
Το
τραγούδι ως σύνδεση με τη θεατρική σκηνή. Πότε, πώς και γιατί ξεκινάει ένας
ρόλος να τραγουδάει; Τι άλλο μπορεί να είναι ένα τραγούδι επί σκηνής πέρα
από την ανάγκη του ρόλου να εκφραστεί ;
Ποια τα εφόδια του ηθοποιού για να ερμηνεύσει ένα τραγούδι; Είναι απαραίτητο
αυτό που λέμε «καλή» φωνή; Οι αξίες κι οι αξιώσεις στο θεατρικό τραγούδι και
στο θέατρο είναι κοινές. Γιατί το θεατρικό τραγούδι δεν είναι τίποτα άλλο από
ερμηνεία ενός ρόλου που εμπεριέχει νότες.
Δευτέρα 7-10μ.μ.
Παρασκευή 6-9μ.μ.
Διδάσκει η ηθοποιός-μουσικός-σκηνοθέτης Ελεονώρα Αϊβαζίδου
Στοιχεία επικοινωνίας:
Αμύντα 7 Τ.Κ. 54631 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Τηλέφωνο: 6997
165761
No comments:
Post a Comment